torsdag 29 september 2011

Torsdag...



Ja, jag vet inte vad jag ska skriva.... Har inte hunnit så långt idag ännu, bara varit ute med King. Strax ska jag fixa lite kaffe och macka och sedan blir det ett ärende till banken. Har även ett par presenter att fixa även om vi troligen inte åker dit denna helgen..... känner att jag orkar nog inte.



Troligen kommer min underbara familj hit och hjälper till att fixa med lite av varje. Ikväll ska vi dock på musikalen Legally Blonde, då grannen kom över med 4 biljetter till kvällens premiär, så det blir jag, Olle, mamma och pappa som ska gå. Det ska bli trevligt!






Men nu är det frukost som gäller! Kram Lena

1 kommentar:

  1. Gomorron!!!:)
    Åh så kul och gå på musikal!!!:)
    Ha en trevlig kväll och givetvis en skön dag!!:) Här i Hässleholm skiner solen sååå gott.Kramiz..

    SvaraRadera