lördag 10 september 2011

För en vecka sedan....


Ja, förra lördagen vid den här tiden var jag, Martin och Olle på restaurang och åt en god middag.
Imorgon ska vi gå i kyrkan och höra när dom läser upp Martins namn.....
Detta går bara inte att förstå!!!
Det är kanske inte så konstigt att man inte kan förtå vad som hänt???
Lördag kväll......kusin kommer till Olle och syster till mig.
Vi får försöka ha en lugn och skön hemmakväll!
Bilden på Martin är från Vallarnas friluftsteater för 3 veckor sedan....

Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Känner djupt med Er. Går inte att med ord beskriva hur det känns inom oss alla. Vi tänker på Er och vad Ni har att gå igenom. Kram från Börje-Mikael-My

    SvaraRadera
  2. Kära Lena och Olle. Jag förstår inte heller.. Jag saknar att möta Martin på vägen till dagis.. Tycker jag har sett honom och bilen - men det är ju bara önsketänkande.

    Vad hände Lena?
    Kram Eva

    SvaraRadera