tisdag 6 september 2011

Ett hav av blommor!

Nu har det snart gått 3 dygn sedan Martin dog!

3 dygn av ett konstigt vacum, en strid ström av släkt, vänner, lärare och klasskamrater, arbetskamrater och grannar på besök. Telefonsamtal, mail, sms, facebookinlägg och hälsningar.

3 dygn då mina föräldrar och syskon har ställt upp på ett fantastiskt sätt. Ett stöd för Olle och mig som känns fanstastiskt! Vet inte hur vi skulle klarat oss utan vår fantastiska familj. Men vi har lång, lång väg ännu. Ett företag som ska avslutas på något sätt, en begravning som ska ordnas och genomföras, en sorg som Olle och jag troligen inte förstått ännu.

Gråten som inte kommit fram ännu.

Jag önskar INGEN denna erfarenhet!!!

Tack alla för en underbar omtanke!

Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Tänker på dig!!!!
    Jag hör av mig eller kommer inom nån dag...
    Kramiz på dej min bloggvän!!!

    SvaraRadera
  2. Vi tänker på er dagligen. Det är så hemskt..
    Automatiskt rivs ens egna, inte än läkta, sår upp och man lever i er sorg.

    KRAM

    SvaraRadera