fredag 9 september 2011

En vacker melodi....






........är vad jag söker efter.



En vacker dansbandslåt som vi kan spela på Martin begravning.



Jag spelar och lyssnar och spela och lyssnar och kan inte bestämma mig.






Jag vill att det ska stämma in på Martin och mig......






Idag har det varit en dag full av en massa fixande. Fakturor som skulle skrivits den dag Martin dog. Papper som ska lämnas till revisor och advokat. Underskrift på Fonus. Fotografering och värdering av diverse fordon som ska säljas. Titt på minneslund och kyrkogård. Mm mm mm.



Och nu sitter jag här vid datorn och letar efter en vacker och fin dansbandslåt som kan passa på Martins begravning.



Med andra ord har det varit en lång dag och snart har jag varit vaken i 19 timmar.....



Kanske jag borde gå och lägga mig!






God natt min älskade Martin!



Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar