måndag 3 oktober 2011

Min hals....



Måndag morgon och jag har varit vaken flera gånger inatt pga min onda hals. Lös med ficklampan ner i halsen och kunde tydligt se att det var väldigt svullet på höger sida. Tur jag ändå har tid till doktorn idag, även om det inte är beställt för halsont. Men en liten titt i halsen och eventuellt ett halsprov kan hon nog fixa. Vad hon sedan säger om min sjukskrivning vet jag inte, men jag vet att jag är definitivt inte redo att börja jobba igen. Det har bara gått 4 veckor sedan Martin dog....



Hör just nu hur grannen hostar.... Och då är det ingen vanlig hosta..... Satt och åt frukost häromdagen med terassdörren öppen när han satte igång.... Tur man inte är äckelmagad, för då hade frukosten varit avslutad och uppkommen igen. Ja, det är inte jag som är känslig, för han har en riktigt äcklig hosta!!!



Nu ska jag försöka göra mig lite klar för dagen....om jag orkar. Det halsonda sätter ner hela mig, känner jag. Olle är i skolan i alla fall och King har varit ute, så det är avklarat. Idag ska jag också, om jag orkar, fixa med tackkort......cirka 150 st!!!



Sköt om er denna gråa dag!



Kram Lena

1 kommentar:

  1. Försökte kommentera flera gånger igår. Men det vill sig inte........vet inte varför.

    Krya på dig.

    Kram Eva

    SvaraRadera