tisdag 4 oktober 2011

Halsfluss...



Ja, som om jag inte hade något annat för mig, så har jag fått halsfluss också. Skulle ändå till doktorn igår, så då togs ett halsprov också som var positivt. Blev också sjukskriven 2 veckor till, så får vi se hur jag mår när dessa 2 veckor är slut. Men, som sagt, rejält ont i halsen och feber igår, men febern har nog gett vika idag verkar det som. Dock fortfarande ont i halsen. Tur det finns antibiotika att ta till när det gör FÖR ont. Det var länge sedan jag hade så ont och var så svullen i halsen. Men nu har jag ju tagit 3 tabletter redan så det ska väl snart lugna sig....



Så igår var det bara till att ta det lugnt. Inte försöka fixa och dona med allt och inget.



Nu är det tisdag morgon och jag ska fixa lite kaffe och macka. Förberett med Alvedon för en stund sedan så går det lättare att svälja.



Innan doktorn igår körde jag till Martins gravplats och tog bort rosorna/kistdekorationen som stod där. Ska köpa en vas att sätta där, så det kan se fint ut även innan stenen kommer dit. Eller så sätter jag några små blommor direkt i jorden. Även om Martin inte finns där ännu, så vill jag det ska se fint ut.



Nej, nu vill jag har kaffe.

1 kommentar:

  1. Ska ni vara med på urnsättningen? Det var vi med pappa och det blev ett jättefint minne. Jag hälsar på Martin när jag är på kyrkogården - om det sitter en liten blomma så kan det vara från oss.

    Kram från oss alla
    ps. Ja, visst är det en snygg möbel i Willes rum ;). Köpte den billigt *fniss* ds

    SvaraRadera