torsdag 13 oktober 2011

Min underbara familj!





















Idag har jag haft besök av en del av min underbara familj!

Först kom syster min med sin minsta dotter och en stund senare kom mamma. Då fikade vi tillsammans. Efter en stunds fikande kom först min ene bror för att berätta att han klarat körkort på MC. Därefter kom min andre bror också och höll oss sällskap. Efter ytterligare en stund kom pappa och sist men inte minst kom Olle hem från skolan.

Efter en lång fikastund så fick jag hjälp att samla ihop en del saker som ska säljas. Jag har ju många 70-talssaker i vår "gillestuga" i källaren och dessa kommer jag ju inte att kunna ta med till ett nytt boende. Så därför har vi nu källaren full av loppisprylar som ska säljas, förhoppningsvis, till helgen. Även då kommer min kära familj och hjälper mig med detta. Vad skulle jag göra utan dom???

LOPPIS

HOS OSS PÅ

LÖRDAG 15/10 OCH SÖNDAG 16/10

MELLAN KLOCKAN 10 OCH 15.

TA GÄRNA MED VÄNNER OCH BEKANTA

OCH FYNDA BLAND EN MASSA ROLIGASAKER.

DET FINNS 70-TALSSAKER, GLAS, VÄSKOR, CD-SKIVOR, MÖBLER, BARNSAKER, KLÄDER, BARTILLBEHÖR MM MM MM.

KOLLA IN BILDERNA OCH SE

OM DU KAN HITTA NÅGOT SPÄNNANDE!

VÄLKOMNA!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar