torsdag 6 oktober 2011

Torsdag...



Torsdag morgon....
Har väl haft nätter då jag sovit bättre.

Försökt byta mina restless legs-tabletter mot plåster, men det blev inte bra inatt i alla fall.

Då var det nästan inte myrkrypningar.....det var "krokodilhugg". Tur ingen låg bredvid för då kunde jag varit vållande till kroppsskada;-) Inte världens lättaste att sova då. Framåt natten somnade jag väl trots allt....efter att jag tagit den vanliga tabletten....och en halv "lugnande", tänkte att det kanske hade inverkan på ryckningarna.

Nu är det alltså morgon/förmiddag och jag har trots allt varit ute med King och även ätit frukost. Ska väl försöka komma in i duschen så jag kan visa mig bland folk.... Tog chansen att gå ut med King innan jag gjort mig i ordning...

Så idag kanske säckarna med Martins kläder kommer till Stadsmissionen, kontoutdraget blir faxat till revisorn, tackkorten kommer med posten, Olle får godkänt på SO-provet, lite annat blir fixat här hemma. Dock ska jag inte glömma att jag nyss haft ont i halsen och inte är helt frisk från halsflussen, vilket betyder att jag bör ta det lite lugnt..... Borde också gått och fått lite massage då jag tror ryggen speciellt är som en spänd fiolsträng. Nåja, vi får väl se vad det blir.

Har även varit så "fräck" så jag har mailat till några "nära" med en försiktig fråga om att få lite hjälp i trädgården till helgen. Får väl se om jag får napp. Och jag kan berätta att det är INTE lätt att be om hjälp....det ska gudarna veta, men jag känner att jag behöver det och då är det inte så mycket att be för.
Bilden är från igår när jag och Olle "inredde" på Martins grav. Ja, Martin är inte där än rent fysiskt, men det kan ju se fint ut ändå.
Kram Lena

1 kommentar:

  1. Undrar om det inte är bland det svåraste man kan göra; att be om hjälp. Men jisses så tacksam den andra kan bli i gengäld för att man "får lov" att hjälpa till.

    Bra gjort!!!!!!!!!!

    Kram Eva

    SvaraRadera