söndag 9 oktober 2011

Sitter här och glor!



Söndag kväll och det är egentligen dags att gå och lägga sig. Sitter här framför tv:n med datorn i knät.... Har inte gjort något speciellt ikväll eller rättare sagt har inte gjort någonting. Kommer mig inte för att göra något trots att jag kan tycka det är långtråkigt att bara sitta här och "glo".... Men imorgon är det måndag och då ska jag försöka få lite fixat. Kanske köra med lite 70-talsgrejor till Malmö och en affär där som handlar med sådant. Kanske man kan få några kronor mer än på loppis? På tisdag ska jag lämna en hel del kläder till Stadsmissionen..... Martins kläder.... Ja, det är en konstig känsla att lämna iväg dom, men jag får ju inte Martin tillbaka bara för att jag sparar kläderna.



På onsdag kommer mäklaren hit....ska diskutera husförsäljningen. Ja, sedan får vi se hur snart det kan bli sålt. Det kan ju tyvärr ta lång tid att hitta rätt köpare till rätt pris.... Men det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.






Igår hade jag och Olle hjälp att fixa i trädgården! Min bror Peter samt Tobbe och Catta var här och hjälpte oss! Tack för att man har goda släktningar och vänner! Det är guld värt! Tusen tack ska ni ha!



Men nu får det nog ändå bli sängen.....tror jag. Vi ses här snart igen!



Kram Lena

1 kommentar:

  1. Hej Lena! Usch ja, det är så mycket man måste göra och så mycket man bör göra... Dock är det inte speciellt roligt alltid.

    Hur ser planerna ut för ev. nytt boende?

    Säg till om jag kan hjälpa till med något. snälla...
    Kram

    SvaraRadera