måndag 8 augusti 2011

Skönt med semester...

Idag har jag tagit det ganska lugnt. Sov till vid 9. Åt frukost, gick ut med King, kollade på datorn. Vid 12 väckte jag Olle. Efter ett par mackor för honom och hans medicin, så körde vi till Burlöv center. Han köpte lite nya kläder, som han ska ha på fredag när vi ska på mamma och pappas fest. Försökte hitta bilder på kläderna på nätet, men lyckades inte så bra. Det blev iallafall ett par shorts, två skjortor, en t-shirt, ett par skor och 3 par strumpor. Kul när han hittar kläder som både han och jag tycker om.
Ikväll har vi varit på hemligt uppdrag, hi hi. Kan inte berätta mer för det finns "vissa" (läs mamma och pappa) som inte ska veta något förrän fredag, så på lördag kan jag avslöja det hela.
Imorgon vet jag inte riktigt vad som står på semesterschemat:-) Ska köra Olle till Lund då han ska leverera sitt trumset som han sålt på Blocket. Sedan får vi se vad det blir!
Ha det bra! Kram Lena

3 kommentarer:

  1. Fy, vad jag blir nyfiken! Jag får nog
    ta lite nervlugnande.
    Trevlig semester.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du kan vara lugnt! Inget farligt alls!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Åh, så kan man inte skriva - jag blir så himla nyfiken :)

    Kram

    SvaraRadera