tisdag 2 augusti 2011

Igår kväll somnade jag inte förrän närmare 02.30 pga mina restless legs och det är aaaaaaldeles för sent för att man ska orka med allt. Har jobbat hela dagen idag från 8.15-17.00, men det har gått bra trots allt. Ikväll däremot har jag tagit min tablett för benen ännu tidigare, så jag hoppas somna tidigare ikväll. Har också ringt Neurologen för att få en telefontid med min läkare för att höra hur jag ska ändra medicinen.

På tal om läkare.... Nu är D opererad och man har dragit fram 3 senor som var av. Så nu är det sjukskrivning på 2 månder för honom.............till att börja med;-(
Arbetsmiljöverket skulle ha in anmälan om olycka senast 24 timmar efter händelsen, men Martin fick dispens och skriva den ikväll och har mailat den senast klo 24.00 ikväll. I annat fall kan det bli vite.
Facket kommer imorgon för att göra en rapport på vad som hänt också.
Men så är det ju när det händer på en arbetsplats.
Jag däremot ska strax hoppa i säng och försöka få ordentligt med sömn inatt.

God natt och sov gott!
Kram Lena
Ps! Tack Eva för hjälpen med att lägga in bilder då det strulade för mig! Ds!

1 kommentar:

  1. Det var så lite så :). Hoppas du får sova ikväll och hoppas M fixar arbetsbelastningen. Kram

    SvaraRadera