onsdag 17 augusti 2011



Fy sjutton, vad det är trist och svettigt att rensa i förrådet!!!



Tänkte att jag skulle stå på loppis snart och då är det ju bra att vara lite förberedd. Orkar inte ha tusenmiljoner saker överallt! Nu ska det bort! Det som inte blir sålt, ska ha väldigt goda själ för att få följa med hem igen;-)


Vad har annars hänt? Ja, har varit hos Martin i verkstan idag för att det skulle vara ett nytt möte med facket angående olyckan. Snacka om att det ska köras i många kvarnar innan det är klart......


I helgen hjälpte jag Martin att måla och lägga ny matta i omklädningsrummet i verkstan. Ja, man får ha många sysslor när man är gift med en egen företagare, hi hi. I lördags var jag målare, i söndags mattläggare, söndag kväll kontorist och idag sekreterare. Det gäller att var flexibel:-)

Det var det om detta... Igår var det sista programmet av Allsång på Skansen med Måns. Lite trist att det är ett helt år till nästa gång.

Nej, nu får jag se vad jag ska fortsätta med! Ha det bra!

Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar