söndag 14 augusti 2011

Bilderblogg!

Som sagt så hade vi en helt fantastiskt trevlig fest hos mamma och pappa då dom firade sin guldbröllopsdag, dvs 50 år. Det är verkligen något att fira. Mycket planering och hysch, hysch från oss barn innan, men det var så kul! Här kommer lite bilder till från kvällen!

Mamma och pappa öppnar och välkomnar oss!
Utanför stod alla barn med familjer, som hade samlats en bit bort för att komma gemensamt!


Jag fick äran att presentera, inte bara min egen familj, utan alla de andra gästerna också. Mina syskon presenterade sina familjer själv. Min presentation av gästerna bestod av små föremål jag hade i en korg och tog upp efterhand.

Min bästaste syster och hennes yngsta prinsessa Molly!

Mamma och pappa under Elvis show!

Häftigt uppträdande av Elvis!

Min käre bror och lilla mamma!Min andre käre bror när han sjunger "Rosen" av Arne Quick.


Min bästaste Olle!

Syster min och hennes sambo, som förlovade sig samma dag!

Jag och lilla Ellis!


Son och svåger i samspråk!Många gäster var där!


Jag och min käre man!

Ellis sjunger Pippi Långstrump och Sjörövarfabbe för oss alla!

Presenterna från oss barn. Prydnaden, till höger, var bara en ploj, men mamma tyckte den var så fin så fin, hi hi.


50 rosor från oss barn. 4 gula symboliserar oss barn och 5 orange symboliserar barnbarnen. Fotot vi tog och ramade in till mamma och pappa!


Ja, det var en riktigt trevlig kväll!


Kram Lena

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder!!!:) Såg ju verkligen ut som ni hade det trevligt...:) Kramiz

    SvaraRadera