torsdag 3 november 2011

Saknad.....



Jag har inte försvunnit helt, men har heller inte någon inspiration att skriva här..... Ska dock göra ett försök nu....

Under veckan som gått har jag och Olle varit i Hölö och i Stockholm. Hälsade på Malin och hennes familj och hade en trevlig helg. Under måndagen åkte jag och Olle till Stockholm och hade en mysig och rolig dag där. Vi gick och gick, vi fikade och åt och såklart shoppade vi lite också. På kvällen flög vi hem igen från Bromma till Sturup. Under tiden vi var iväg så passade mamma och pappa King, vilket jag är tacksam för. Tack så jättemycket för hjälpen!

Idag är det urnsättning för Martin. Det är en gråmulen dag ännu, men hoppas solen tittar fram tills det är dags. Kan ännu inte förstå att det är Martin som ska urnsättas..... Jag förstår ju att han är borta, då jag märker det tydligt i Olles och mitt liv.... men ändå. Kan inte förstå.....

Har dessutom fått besök av en liten förkylning, men ska försöka kurera mig och hålla mig lite på avstånd så jag inte smittar någon.

Tills vi ses här igen, så får ni ha det bra!

Kram Lena

1 kommentar:

  1. Hoppas ni fick en fin urnsättning tillsammans och att vädret visade sig från sin bästa sida. Jag ska hälsa på Martin på lördag tänkte jag. Nu vet jag ju dessutom att han är på plats...

    Ta det lugnt Lena, vi väntar på dina inlägg även om det dröjer mellan dom.

    Kram

    SvaraRadera