söndag 20 november 2011

Gråa söndag!



Idag är det söndag och jag har just förberett lite mat till familjen O ska komma på besök. Trevligt! Olle är hos Daniel och hans kompisar och har varit där sedan igår och spelat dataspel. Han lastade hela datorn i epa:n och for iväg igår. Själv var jag hos bekanta till mamma och pappa igår kväll.

Nu är vårt hus på Hemnet om det är någon som är nyfiken. Skulle ni inte veta adressen till mig så får ni höra av er. Vet ju inte riktigt vem som läser här....

Imorgon är det dags för besök hos en ny advokat, då jag avslutat den andra.... eller rättare sagt han avslutade mig..... och ingen är gladare än jag över det. Hoppas denna är bättre.

Sedan blir det väl till att jobba en stund och därefter får vi se.

Ha en fortsatt bra söndag! Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar