torsdag 10 november 2011

Är det inte det ena....



......... så är de det andra....



Oj, vad det är mycket frågeställningar man ställs inför! Det dyker hela tiden upp nya saker som ska fixas och bestämmas. Ibland lättare saker och ibland riktigt svåra och tunga saker. Men man brukar ju säga att det som inte dödar det härdar.

Igår var jag på jobbet för första gången sedan Martin dog. Var där bara knappt 2 timmar och det gick väl bra även om det kändes tungt och jag inte hann och kom mig för att göra så mycket. Kanske det går lättare idag, vi får väl se. Först ska jag till naprapaten idag och få lite hjälp med mina spända muskler.

Ikväll ska jag på en spännande sak, men det berättar jag mer om sedan;-)

Ska försöka få tummarna loss och skriva snart igen.


Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar