söndag 17 juli 2011



Söndag förmiddag och mina pågar har redan gett sig iväg på någon form av mopedrally eller vad det kallas. För första gången kan Olle också vara med och det gillar han. Nu när han äntligen har körkort och får köra. Ja, äntligen och äntligen, han tog ju kortet den 14/6 och han blev 15 den 12/6 så det var ju bara en dag emellan.
Hoppas det går bra för dom. Skickade med 2 regncapar (eller hur det stavas) som jag köpte häromdagen på Ikea för 9 kr styck. Kan ju bara bra att ha om det skulle ösa ner.
Vad ska jag själv göra då? Nja, först får jag väl göra mig iordning och sedan får vi se. Framåt kvällen kommer Olles kusin med familj för att gratulera honon i efterskott. Så det ska ju fixas lite att äta. Ska försöka få till en kaka då också.

Igår var Malin, Björn och lille Viktor här. Då slängde jag ihop några muffins med rabarber, som vi åt efter grillningen.

Igår målade jag också min möbel med arkivlådor som jag köpte i Tidaholmsskogarna. Får se om det är tillräckligt torrt för att tas in när pågarna kommer hem igen. Det är för tungt för att jag ska kunna bära in det själv.

Jaha, det var väl såhär långt i dagens sång. Imorgon bär det av till Göingeskogarna. Men först på morgonen ska jag på ultraljud av hjärtat. Hoppas det ser ut som det ska!

Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar