onsdag 20 juli 2011

Gomorron!

Har precis kommit hem efter en runda på 40 minuter med King. Men det är inte riktigt den intensiteten i promenaden som jag önskat. Han ska ju stanna och lukta och kissa femtioelva gånger.... Men det blev en promenad iallafall.

Strax är det duschen och sedan så ska jag träffa min väninna och fika på Ikea. Går väl en liten runda där också såklart:-)

Igår hade vi grannfamiljen på middag här. Det blev en trevlig kväll och inte allt för sent. Martin och Olle skulle ju upp och jobba idag. Grillade grillspett som var och en fick sätta ihop själv. Jag hade skurit upp allt och sedan fick var och en trä på vad den ville ha. Tror inte gästerna varit med om detta innan och förresten hade vi inte det själv heller. Men det gick bra och blev gott.

Igår på dagen var jag ett par timmar i Malmö Folkets park med Jenny och hennes barn. Ellis red på häst, båda barnen badade i dammen, Ellis åkte karusell, vi åt sallad som Jenny hade med sig och Ellis fick glass och vinna några nallar. Jättetrevligt!
När jag körde hem så stannade Jenny och barnen kvar en stund till. Då blir hon banne mej bestulen på sin iphone!!! Visst blir man förbannad!!! Verkligen trist!

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. Lägger in några bilder sedan.

Ha det bra idag!
Kram Lena

1 kommentar:

  1. smulisfynd01@gmail.com

    Hej. Tack för en trevlig dag på stan.
    nu kan du följa min blogg igen.
    kram.

    SvaraRadera