söndag 31 juli 2011

Blandad kompott!

Idag började jag dagen med att, efter frukost, köra Olle till samlingen med cykelklubben. Dom skulle till Halmstad för att cykla banan som är aktuell inför ungdoms-SM på torsdag och söndag.




Därefter styrde jag kosan mot Malmö och loppis. Det var nog en av de bästa loppisar jag besökt. Det var många som sålde och det mesta till mycket bra priser. Här kommer lite bilder på några ag dagens fynd:





En väska för 20:-

Fina guldiga klackaskor för 20:-.




3 tavlor till Martin, som han kan ha i sitt nya lunchrum i verkstan.

80:- för alla 3.




En ruschkana för besökande barn.


40:-




Ja, dessa priser kan man inte pruta på tycker jag.




Sedan blev det kaffe och macka hos mamma och pappa.


Martin var också på sitt håll, så jag hade bara mig själv att tänka på.




Tog en snabb vända inom Coop på Stora Bernstorp och där köpte jag en stoooor papperskorg/soptunna till Olle..... det behöver en kille på 15 år.....Då räcker inte en vanlig papperskorg.




Ikväll, när alla var hemma igen, åt vi en kyckling och pastasallad som jag gjort. Har även fakturerat som jag alltid brukar på söndagar.


Nu är klockan dags att avsluta dagen så man orkar jobba imorgon.




God natt och sov gott!


Kram Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar