torsdag 16 augusti 2012

Länge sedan.....

Oj va det var länge sedan jag skrev här.... Var på väg för ett tag sedan, men då hade det ändrat utseende på inläggsidan och jag fick inte rätt på det. Men nu verkar det funka, så jag provar igen. Hur är det här då? Ja, vet inte riktigt vad jag ska skriva.... Det jag använder krafterna till ena dagen tar ut sin rätt nästa dag. Och igår var jag och mamma på en liten busstur till Trelleborg. Vi hade en trevlig och solig dag:-) Idag är krafterna däremot lite mindre....men så är det ibland har jag lärt mig. Under sommaren har det inte hänt några större sensationer men tar och skriver lite vad jag kommer på: * En liten bilsemester några dagar till Småland för Olle och mig. King fick vara hos mormor och morfar. * Midsommarfirande här hemma med trevliga vänner som pysslade, åt, drack, sjöng och hade kul. * Olle har sommarjobbat som brevbärare några veckor. * Olle har fyllt 16 år. * Jag har bytt mäklare och fått tagit nya foton. * mm mm mm. Det var allt för denna gången och nu får vi se om det blir ok som inlägg här. Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Hej Lena å Olle. Kul att se vad du skriver.Som du skrev, man får ta dagen som den kommer. Här uppe i dopm norra delarna av Skåne är det som vanligt. Har varit festival här i 3 dagar. Mest aktiviteter för barn och deras musikintressen. STORT tält för dom som tycker om öl m.m Stor kram från fabror Börje

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Åh, så kul att se ett inlägg från dig Lena. Jag blir glad också över att höra och läsa att ni hittat på mycket i sommar och att du dessutom har en ny mäklare. Håller alla tummar för att det går bättre nu.

    ha det så bra!
    Kram

    SvaraRadera