lördag 25 september 2010

Ledig lördag!

Ja, jag är ju alltid ledig från jobbet på lördagar, så det är ju inget nytt.
Idag har jag inte en massa måsten att göra. Skönt faktiskt. Här är städat och inte allt för mycket tvätt. Ska plocka undan frukosten när Olle också har kommit upp och ätit lite. Tror han ska iväg och cykla mountainbike med en cykelkompis. Om det inte regnar för mycket förstås, för då tror jag dem hoppar över det.
Lite senare i eftermiddag kör vi och gratulerar Martins systerson som fyller år. Trevligt, för vi ses inte allt för mycket.
Vad jag ska göra i övrigt vet jag inte. Kanske jag sticker bort till parfymeriaffären här i byn. Jag fick ett presentkort av Martin och Olle när vi hade bröllopsdag, så jag tror det blir en ny parfym. Den gamla får jag bara ut något från, i bästa fall om jag håller den i rätt vinkel. Då använder man den till sista droppen tror jag.

Igår kväll åt vi tacos och tittade på tv. Martin la sig tidigt och jag somnade i soffan. Olle satt vid sin dator och snackade med andra killar via den till klockan.... alldeles för sent. Men han har ju sovmorgon idag.

Annars har det inte hänt så mycket. Fotografen var här förresten i torsdags och tog bilder på vårt hus. Jag tyckte jag plockat undan en hel del, men i köket skulle i princip allt bort. Till och med kaffebryggaren som stod där vit, ren och fin. Men det är fotografen som kan det här tror jag, så jag gjorde som hon sa. Väntar med spänning på bilderna som kanske kommer på mail från mäklaren under helgen.

Här är det grått och lite småregnigt idag. Tog ett par bilder för några minuter sedan här på terassen. King ligger på sitt favoritställe och myser.

Ha en bra lördag och helg!
Kram Lena



1 kommentar:

  1. Ni har så fint, så det kommer inte att bli några problem att sälja huset!

    Har ni hittat något intressant?

    Kram Eva

    SvaraRadera