torsdag 17 november 2011

Länge sedan...



Jag blir liksom inte färdig att skriva här så ofta, får liksom inte tummarna loss.

Hur ser livet ut här då? Ja, det fortsätter med allt arbete med hus, verkstad osv. Huset är nu fotograferat och kommer snart in på Hemnet. Verkstan håller på att tömmas. Jag har börjat jobba 1½ timme om dagen och det är ganska ok, men det räcker ännu så länge.

Förra veckan var jag på ett möte med ett medium. Fick då först kontakt med min mormor en liten stund, men sedan "kom" Martin. Mediet visste inget om vem jag var och varför jag var där. Trots detta förmedlade hon en mängd information från Martin som hon definitivt inte kunnat gissa sig till. Ja, det var ett spännande och känslosamt möte. Igår var jag och mamma även på en storseans med Terry Evans. Det var över 200 personer där och tyvärr fick varken mamma eller jag något budskap, men det var intressant att vara där.

Det var såhär långt och mer hinner jag inte just nu. Ska iväg och jobba mitt korta arbetspass.

Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar