måndag 5 december 2011

Måndag igen!



Så var det måndag igen... Morgonens kisserunda med King är avklarad, julkalendern har vi tittat på, frukosten är klar och nu ska jag ta mig in i duschen och göra mig själv klar.
Fick även plocka ur lite grejor ur bilen, så att jag kan köra till jobbet. Var ju nere i Martins verkstad och tömde kontoret där och det resulterade i att jag körde därifrån med hela bilen full av allt och inget. Det mesta står kvar i bilen, men jag ska sortera det och innan jobbet idag blir det inte. Men nu är verkstan i princip tömd. Det är bara det som ska slängas som är kvar och det tar jag nog imorgon då jag får hjälp av mamma med det.
I lördags var jag och Olle hos en tjej i Olles klass. Det var meningen att bara han skulle till henne, men hennes mamma ringde och bjöd dit mig också. Olle körde dit och det blev en trevlig kväll med mat och vin (jag blev ju skjutsad). Vid 12-tiden körde Olle mig hem, men for tillbaka dit igen och kom inte hem förrän strax efter 04 på morgonen..... Ja, jag visste ju var han var, men sov bara med ett öga tills han kom hem.
Igår var Olle och jag på Björnstorps slott på julmarknad. Det blev inköp av goda ostar, korv, fläderglögg, jägarsaft och ett par fina gravljus.
Men nu är det som sagt dags för duschen och sedan till jobbet en stund.
Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar