måndag 26 december 2011

God fortsättning!

Så har det hunnit bli annandag jul!
Hade en lugn och mysig julafton här hemma med Olle, mamma och pappa. Det blev riktigt bra tycker jag, trots att det inte var som vanligt.... Martin saknades förstås väldigt mycket.....
Igår var vi bjudna till min ene bror och det blev också en trevlig eftermiddag och kväll.

Ja, i år har det inte blivit så många julkort, som jag har skickat. Har ju fått en del kort och det tackar jag för! Dock kan jag inte förstå att det finns dom som skickar kort, där det inte finns någon hjärtlig mening bakom..... Då kan det hellre vara.... Men vi är olika och det är väl jag som inte förstår.
Idag är det grått och slött, både vädret och jag. Men idag tänker jag tillåta mig själv det. Bara slöa. Dock ska ju King ut på sina rundor såklart och jag behöver ett par saker i affären, men i övrigt ska jag inte göra så mycket.
Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar