lördag 4 februari 2012

Trött.....

Jag blir så trött och ledsen.....


för att Martin inte finns här längre.

för att det hela tiden är så mycket som ska ordnas.

för att saker och ting som ska fixas inte kan gå "som på räls".

för att jag nu är "själv" och inte en i ett par.

för att en del människor beter sig som dom gör.

för att jag inte har kraft och motivation till att göra allt som borde göras.

för att allt ansvar nu vilar på mig.

för att livet inte fortsatte som det var tänkt.

för att Olle inte har sin pappa längre.

för att King inte har sin husse längre.

för att jag inte har min man längre.

för att livet är så orättvist.


Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Snälla du om jag kan göra nåt så säg till!!!!
    Skulle vara trevligt om du ville komma en sväng på fika nästa helg....Kramiz vännen!!!♥

    SvaraRadera
  2. Jag är så ledsen över att du är så ledsen. Din situation är inget skoj alls, det är ett rent helvete, men för varje dag som går blir du starkare. Man blir även starkare av att ibland "bryta ihop" och bli ledsen - ett steg närmare framtiden vännen.

    Tänker jättemycket på dig.
    Kram

    SvaraRadera