tisdag 24 januari 2012

Mellan hopp och förtvivlan....

Ja, så känns det ungefär. Ena stunden är det förtvivlan, sorg och ledsamheter för att, tack och lov, bytas mot lite glädje och ljusa stunder. Sorgen ligger ju såklart där hela tiden som en grå hinna, men om jag försöker så kan jag se lite ljus emellanåt. Eller så försöker jag skapa lite ljus emellanåt.
Egentligen skulle ju Olle ha åkt med en kompis och hans familj till Sälen. Men pga olyckliga omständigheter med sjukdom i den andra familjen i resesällskapet, så blev det inställt. Sorgligt och tråkigt, men inget man kan styra.
Så iställe har jag och Olle beställt en resa till Egypten! Det ska bli kul och spännande att åka dit, även om det känns konstigt att det bara är han och jag. Men lite sol, bad och spännande sevärdheter kan väl inte bli fel.



Kram Lena

1 kommentar:

  1. Absolut har ni gjort ett bra val! Tycker verkligen att ni är värda att åka utomlands ett tag. Det är skönt att trampa andra golv och få lite sol på sig.

    Kram

    SvaraRadera